Varfööööör

I början av februari åkte jag till bröllopsmässan i Göteborg för att hitta min drömklänning. Hittade min Brudklänning nästan på direkten!!!
Sagt och gjort beställde jag den genom en butik i Halmstad så jag har nära och bra om det skulle vara något. Ägaren sa att klänningen kommer den 7:e Maj vilket är imorgon.. Ringer henne idag för å checka läget så allt är klart till imorgon och har till och med tagit ledigt hela dagen imorgon för att ta all tid åt klänningen. Vet ni vad jag får för besked..? Min klänning har inte kommit till butiken än!!!!!! :( yep. Nu är jag riktigt deppig kan jag tala om :(



Kommentarer
Anis

Tråkigt... Men Shit hapend!
Var är den då??
Har den fastnat på vägen ngn stans??
Vad gör de i butiken för att "stressa på leveransen"??

Svar: Anis...PÅMINN mig INTE!! har frtf inte fått hem dem den än :(
Pamela

2013-05-08 @ 06:11:51
Lillfaster

Hoppas den kommer fram snaaaaart!!! Annars får du ha min klänning 😘! Hihi!

Svar: yaaaaay! nä men jag har redan ordnat en annan ifall att!
Pamela

2013-05-08 @ 10:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0