Mitt bröllop <3

Hej mina kära läsare.
Ville bara tala om att jag hade den bästa morgonen,dagen och kvällen i mitt liv i lördags då jag gifte mig med min fina man :)
Lyckligare kan man inte bli!! Att få lägga sig och vakna upp med sin andra halva är mer underbart än jag någonsin kunnat drömma om.

Bilder kommer komma upp så fort jag får tid. Sitter nu på Göteborgs flygplats Landvetter och inväntar vårt första flyg till Holland. Sedan åker vi till fantastiska BALI :) kommer vara på smekmånad i två veckor!!!!



Kommentarer
Hania

ohhh vad härligt gumman!! Njuut

2013-06-10 @ 19:17:27
:)

blogggggaa!!!

2013-06-27 @ 16:26:20
Hania

jalla blogga vill veta allt om
smekmånaden å livet i uddevalla :-)

2013-06-30 @ 12:51:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0