Svensexa

Idag ringde vår kära bestman till mig på salongen när jag hade upp över öronen att göra!! Herregud mitt hjärta bankade så hårt att jag nästan tappade saxen. Haha. Det här säger han " Hej Pamela, idag ska vi kidnappa din fästman och vi är ett gäng grabbar som ska på spa och ha allmänt kul med honom för hans svensexa." Oh My god! What the h..

"Vi ringer ikväll när vi kommer fram" URSÄKTA!! Vad sa du!? Vart ska ni?
Utomlands!? "Haha, ja" men .. Men..
Vart då??!! "Tjeckien" haha jag skakade så himla mycket..
Hur länge då? " hela helgen"....

Så nu är min älskling på sin svensexa och jag hoppas han får en oförglömlig helg så som jag hade på min möhippa!!!

Bilden på mig och min barndomskompis bjuder jag på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0