Hela min resa..

Hej! Det var verkligen längesen jag bloggade. Och ni förtjänar verkligen ett upplägg med bilder med tanke på hur länge ni väntat!! Jag ber om ursäkt då jag lagt bloggen åt sidan. Har varit på bröllopsresa och även haft en bröllopsfest i Libanon för våra släktingar åt mig och min fina man.
Allt är jättebra nu men har varit väldigt väldigt sjuk och inte haft ork att sitta o skriva o ladda upp bilder. Är på bättringsvägen och kan snart visa bilder från bröllopet. Om någon fortfarande är intresserad..?



Kommentarer
sandra

Klart vi e!!!

Hoppas du haft en underbar semester och att du hunnit njuta av allt.

2013-07-15 @ 12:46:14
Anonym

Självklart! Vi vill gärna se

2013-07-21 @ 02:34:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0