Möhippa !!!

Heeeejjjj!!!
Har inte haft ork att blogga det senaste! I lördags blev jag helt utmattad då min möhippa blev av!!
Hade sååååå fruktansvärt kul och älskar att nästan alla tjejer var med mig. Är så himla nyfiken när det gäller överraskningar, men intalade mig själv att låta bli det handlade om min möhippa. Och tack o lov så blev jag lika chockad och glad och gråtfärdig som jag önskat!! <3 <3 jag anade ingenting på jobbet. Klockan 13.00 hade jag min sista kund. En damklippning. Helt plötsligt hör jag någon skrika och vissla på baksidan av salongen och allt jag tänker är "vem fan gick in ifrån baksidan" sen hör jag "var är bruden"
Och allt jag tänkte då var men herregud vi har ingen brud som varit och gjort vid sitt hår här ?! Och sedan ser jag mina systrar och kusiner och vänner storma salongen av skrik och då inser jag att herregud.. Detta är min möhippa!!!

Blev utklädd till "sexig" sjuksköterska med Fred Perry skor haha och kort kjol och flätor :)
På stan fick jag bara prata med killar och be dem äta en bit Geléhallon med ENDAST munnen. Eller så skulle jag klippa bort deras kalsonglappar.. Haha
Senare blev det 5-kamp!! Då mådde jag lite sisådär så dem fick köra laserdome utan mig!! Men allt annat var huuuur kuuuuul soooom helst!! Senare blev det mat på Wild west och dans för mig och en annan möhippa samt svensexa!! My God..... Haha
På natten drog vi ut tills dem stängde och dansade järnet. Svettiga och glada och slutkörda åkte alla hem efter 03..

Tack för en oförglömlig dag/kväll mina fina tjejer!! Hoppas alla får uppleva en sådan dag. Dock utan en fickplunta!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0