Paiiiin

Hejjj.
Tänkte berätta lite om vad som hände mig i söndags. Min fästman hade kommit till mig i lördags och stannade till söndag då han var tvungen att åka tidigare upp till Stockholm. Jag och mamma bestämmer oss för att åka in till Halmstad för att köpa en gryta på netto som vi skulle fått billigare då mamma hade samlat bonus. På motorvägen när jag kör, får jag ont längst upp i magen.
Allt jag tänkte var bara... NEEEJJJ!! Inte igen :(
Min andning blev sämre, jag gasade på för att komma fram fortare. Och säger till mamma att jag har fått ont i magen igen. När vi kommer fram till netto så är det STÄNGT. Åh vad arg jag blir bara jag tänker på det.!!

Mamma byter av med mig och kör mig iaf till Akuten. Klockan är då sju. Vet ni om att min fästman hann köra förbi Halmstad, men vände ?? <3 min älskling. Smärtan blir otroligt mycket värre och min andning ännu sämre. Efter två timmar ligger jag där utan någon som helst läkare och skriker och gråter av smärta, tappar andan och nästan svimmar i mammas famn. Stackars mamma. Dem meningarna jag sa till henne när jag trodde jag skulle dö var bara hemska att komma ifrån sitt barn....Fyyyfan säger jag bara. Har en sån otrolig respekt för denna katarr. Efter nästan fem timmar åkte jag hem och dagen därpå blev det Apoteket och lite medicin.. Mådde lite bättre på jobbet idag !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0