Fotograf - DONE

Idag har jag varit i Göteborg hela dagen!! Suttit och pratat och pratat och pratat. Med fotografen och ägaren till festlokalen. Mycket att ta in och mycket att fundera på när man gifter sig. Som att: Brudgummen i kyrkan när han står där och väntar på sin brud ska han inte klia näsan. Haha. Bruden ska inte sjunga med i låtarna, (SVÅRT) kan inte låta bli när man hör en låt man känner igen. Och om Brudklänningen känns lös vid bysten ska man vända sig om så man inte har kameran på sig och sen "ta upp den". Ah.. Hur ska det gå för mig att inte tänka på att det finns en kamera jag INTE ska titta in i ??????
God help me!!!



Kommentarer
Anis

Är det inte bättre att klia näsan som någon givetvis lyckas fånga med kameran, än att någon plåtar de grimaserna som man givetvis gör för att "bil av med" kliet?! ;)

Svar: Jag dog av garv på vägen hem hahahahahaha!! jo något ligger nog i det! Säg det till fotografen den 8:e haha
Pamela

2013-05-10 @ 11:35:03
Joey

Men vänta vänta, vadå "inte sjunga med i låtarna"? På festen???? Är han galen????

Svar: Ana ba3ref?? haha allt jag tänkte var att jag skulle ringa alex och berätta!Herregud joey. Du skulle sett hans lägenhet! Fullt med whiskyflaskor haha
Pamela

2013-05-11 @ 12:14:51
Carolyn

Håller med Joey lite där. Jag vet inte men personligen tycker jag det är bättre att man är naturlig av sig, alltså sjung när du älskar en låt, skratta och le och gör allt som du vill göra. Det är er dag och ni ska inte känna att ni är bundna av videokamerorna. På mitt bröllop kände jag knappt av kamerorna och jag brydde mig verkligen inte var de var utan jag var mig själv och jag kan säga att jag sjöng med ofta hihi. Det är bättre att ni är er själva, om ni vill att videon ska vara så naturlig som möjlig. Vet inte vad du/ni tycker, men givetvis ska ni göra som ni själva vill. Kanske inte riktigt peta i näsan och så men allt annat är kanske okej :)

Många kramar fina du <3

Svar: Jag vet Carolyn. Men jag har aldrig från början tyckt om att ens bli fotad!! hur låter man bli att sjunga liksom? Nejnej..Han får hitta en annan brud som klarar det!Kommer säkert också dra upp klänningen framför kameran flertal gånger haha :)
Hur är det med dig i Holland då?? kramkram!!!
Pamela

2013-05-13 @ 23:01:05
URL: http://www.Carolyns.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0