Myshelg

Fick ett "paket" av lillasyster innan idag och jag blev såååååå glad !! Haha. Hur gammal jag än blir kommer jag ALDRIG att släppa barnsligheten av vad gäller att få paket haha!!
Min syster vill spendera så mycket tid hon bara kan med mig, nu när det är drygt två månader kvar innan jag flyttar ifrån henne, så därför bokade hon en övernattning för mig och henne på Best Western i Varberg och Asia spa om två veckor!! Kan man ha en sötare lillasyster eller...?

Ska bli så otroligt skönt ock avslappnande för en gång skull att bara VARA. Tack min fina <3

Förresten. Har inte glömt att lägga upp bilder från kursen, bara det att jag ej fått bilderna över på min iPhone än!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0