Min helg

Nu satte jag mig äntligen ner, efter att jag jobbat hela dagen, kommit hem och lagat mat.

Jo så här va det....
I fredags åkte jag upp till Göteborg där fick jag stanna ca 20 minuter innan nästa tåg skulle gå mot Uddevalla! Kom fram vid 22.00 och sedan åkte jag och älsklingen till min faster som bjöd oss på räkmackor, rostbiffsmackor och köttbullsmackor !! Sååååå goooottt!
Jag var så hungrig, ni anar inte.
I lördags åkte jag och min älskling på en roadtrip till Värmland där vi hälsat på vänner och bjudit dem till vårt bröllop i sommar. Jag är så otroligt glad över att ha träffat allihop! Det fick mig att längta ännu mer till bröllopet såklart haha.

I söndags åkte vi till köpcentret i Uddevalla för min del. Jag började nämligen SÖKA JOBB. Vilket jag ALDRIG gjort i mitt liv. Började jobba som 15 åring hos min pappa och sen dess bara jobbat där. Men vi får se vad som händer på den fronten. :))



Kommentarer
Anis

Starkt jobbat!
Jag kommer nog aldrig glömma när jag satt på tåget till Uddevalla för anställningsintervju!!

Snacka om nerver!! =)

Svar: Mina nerver var uppe i .....aaa jag vet inte hur mycket !!hahaha
Pamela

2013-03-08 @ 10:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0