Katolsk påsk

Godmorgon
Denna helgen firar vi påsken i Sverige och även katoliker och maroniter. Det blev film med mamma innan om Jesus på en arabisk kanal där mamma fick översätta texten!! Får tårar varje gång jag kollar hur dem straffade honom :( det finns miljoner frågor man vill ställa och få svar på om allt. Mycket låter som en självklarhet, sen finns det frågor man fortsätter ställa och får inget riktigt svar på.....
Jag är ortodox och firar påsken nästa månad också med familjen. Nästa år fixar jag påskris och pyntet i mitt hus!!

Nu till något annat. Jag såg att shoppingcentret i Helsingborg (Väla) har öppet idag så jag ska ta mig en sväng dit med mamsen och lillasyster. Vad hittar ni på denna helg ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0