Jag hoppas!

Nu ska jag äntligen lägga mig efter denna långa, härliga och jobbiga dag.
Börjar med att jag sov väldigt väldigt dåligt inatt på hotellet. Vaknade var femte minut kändes det som i några timmar.
Och jag som längtade efter hotell-säng vilket gick åt skogen. Syrran däremot däckade typ en halvtimme innan mig, och sov lagom tills vi skulle upp till frukosten, jag däremot fastnade framför tv:n !!!
Så jag har nyss lagt mig i min góa säng och hoppas jag sover bättre inatt!!

Idag var vi även i Båstad med familjen och farmor och farfar <3 Det var jätteskönt väder heeeeela dagen här och riktigt skönt att ha med dem gamla. Lite frisk luft ibland kan ju inte skada ;)
Sedan blev det knäcka-ägg samt fika hos mina älskade farföräldrar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0