Snart!

Hejjjjjjjjjjjjj
 
Nu är det helg för många i vårt avlånga land. Men först imorgon kan jag vara en av dem glada och säga att det är helg! Jobbar imorgon till två sen får jag se vad jag ska hitta på. Min fina kille kommer hem imorgon kväll ifrån Dubai efter att ha spenderat några jobbdagar där i värmen. Hoppas på en brun och fin fästman!!!
 
Har också beställt OCH fått hem det mesta till bröllopet. Jag är riktigt nöjd med ALLT och ångrar inget.
Nu vill jag ha min brudklänning!
Hade så sjuk dröm inatt,och min syster som är gift säger att jag kommer drömma massa sjuka drömmar om bröllopet för att det är det ända jag tänker på.
Men älsklingen sa att jag inte behövde oroa mig,utan det är en dröm som inte berör OSS men att jag blir mycket bekymrad över andras bekymmer. FOLKET: Det stämmer! 
Jag tänker mycket på andra och kan inte hjälpa det. PLUS att jag tänker mycket inför bröllopet.
 
 
DÖÖÖÖÖR FÖR DENNA VACKERT VITA KLÄNNING <3
 


Kommentarer
Anis

Bröllopet är för ER 2!!!
INGEN ANNAN!
Det kommer säkert en och annan som har åsikter... Men BRY ER INTE!
En del kan man helt enkelt inte tillfredsställa!
Och om något inte blir riktigt som du hade tänkt dig, Då är det säkert småsaker när man tittar på resten av dagen!
det viktigaste är väl ändå att Du och Eli kommer till kyrkan och ni två blir en!
Glöm inte DET ÄR ER DAG!! ;)

Svar: Jo det har jag uppmärksammat mig på redan. Det jag menar med "andras bekymmer" är inte folks åsikter för mitt bröllop!! Utan allmänt. Jag bryr mig väldigt mycket om andra och det gör mig illa till mods om folk jag bryr mig om får det dåligt!!
Pamela

2013-01-20 @ 09:02:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0