Längesen!!

Heeeeejjj!
Det var otroligt längesen jag träffade min faster! Men så har hon varit här på besök och firat nyår hos sina föräldrar. Idag passade jag på att hälsa på henne efter jobbet. Hur skönt som helst att träffa henne <3 Bäst av allt är att när jag flyttar så kommer jag bo inte alls långt ifrån henne och hennes man.

Pratade lite om allt möjligt. Och riktigt kul var det! Nästa vecka åker jag upp till Uddevalla och ska bo hos henne några dagar. Har lite papper och sånt kvar jag ska skriva på för vårt hus <3

En gammal bild på min älskling, mig, min lillasyster och faster med hennes man i Uddevalla ;))



Kommentarer
Lillfaster

Det känns så overkligt att läsa om sig själv... Hihi... Är det så kändisar upplever det??? Hmmmm....
Jag längtar efter dina underbara besök i Uddevalla ❤!!!

Svar: Haha antagligen!! <3 vi ska ha superkul !!!
Pamela

2013-01-06 @ 00:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0