Im getting MARRIED

Allt börjar falla på sin plats nu. Mina förberedelser börjar bli klara. inbjudningskorten,dekorationerna både till vigseln och festen! Det jag letar efter nu är min BRUDKLÄNNING <3 
 
Jag har kollat lite smått ni som vet. men väntat på att vårkollektionen skulle komma till butikerna. Åker till Bröllopsmässan i Göteborg i februari med mina systrar som är mina tärnor och med min faster som jag vill ha med mig ;) Ska bli riktigt mysigt bara vi, en helg och sova över på hotell och sedan Shopping dagen efter !!!!!
 
Med detta vill jag säga; I år ska jag gifta miiiiiiiiig<3


Kommentarer
Anis

Se till nu att ni inte gifter er när jag har beredskap!!
Alla inklusive mina kollegor brukar hitta på roliga saker och... OJ, Hade du beredskapen den här gången oxå!? ;)

Svar: Näääädååå ;) jag lovar att jag ska se till så att du får ledigt i tid!!!
Pamela

2013-01-05 @ 19:41:20
Lillfaster

Jag blir så rörd när jag läser detta inlägg!!! Det ska bli så roligt att få lite quality time med mina underbara änglar ❤

Svar: LÄNGTAR!! Och alla fyra förtjänar det!! ses på lördag <3
Pamela

2013-01-06 @ 00:15:05
Joey

JAG SKULLE SÅ GÄRNA VILJA FÖLJA MED (även om ni inte har frågat mig), men sen kom jag på att jag inte vill se dig i brudklänningen förrän dagen är kommen! :(

Svar: Åhhhh <3 klart du ska se mig när det e dags istället ;)))OMG joey!!! Haha det ska bli såååååå kul!!
Saknar dig
Pamela

2013-01-07 @ 10:36:37
URL: http://boutros.blogg.se
Amanda

SNACKA om att vi kmr stoorböla !!!!!!!!!!!

Svar: Awwww lillsyrran<3 Love you
Pamela

2013-01-09 @ 11:53:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0