Orolig tid..

Hej på er!!
Känner att jag behöver skriva av mig lite. Är lite smått, eller ja GANSKA irriterad över säljaren till min brudklänning! Jag beställde den för tre veckor sedan vilket var på mässan. Och än idag kunde hon inte svara på om exakt hur lång tid det tar för att få hem klänningen, "men ca 3 månader"..... MEN HALLÅÅÅÅ
jag har ju för tusan betalat hälften av klänningen och vill veta när den kommer liksom!! Nästa gång jag ringer lär jag inte vara glad om hon fortfarande "inte fått tag på hennes kollega"..
 
Så idag är jag liiiiite ledsen =(
 


Kommentarer
Anis

Om du inte får ngt svar nästa gång. Terrorisera henne med att ringa Varje dag och fråga.

Sedan hade jag börjat ringa 2 ggr/ dag eller hälsat på varannan dag och frågat om klänningen eller vad kollegan som "vet" har för telefon nummer!

Någon gång måste du ju få ett svar! =)

Svar: Jo det är ju det jag gör!! Denna sk STYLIST/SÄLJARE till min klänning BER mig att ringa varannan dag och fråga! jag menar... RING DU NÄR DU VET!! HAHA
Pamela

2013-02-23 @ 19:54:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0