NEDRÄKNING

Idag börjar vi räkna ner på riktigt!!!

100 DAGAR KVAR <3 <3



Kommentarer
Lillfaster

Såååå fiiiiiiiiiina ❤!!!

Svar: <3 Taaacck älskliiiiiing <3
Pamela

2013-02-28 @ 23:35:54
Carolyn

Hej!

Hamna på din blogg och ser att du planerar bröllop och om jag har förstått det rätt så gifter du dig i min fina hemstad Göteborg? Önskar dig verkligen all lycka till. Jag gifte mig i juli förra året och kommer själv ihåg hur jag räknade dagarna, jag känner igen mig själv i dig lite hihi. Jag förstår hur du känner och jag förstår att du längtar till den dagen du gifter dig med din man, den dagen kommer komma alldeles snart ska du se ;)

Önskar er all lycka till och hoppas planeringen flyter på bra!

Kram

Svar: Hej Carolyn. Ja jag har hamnat på din blogg förut också!Ja jag planerar bröllop i juni i din hemstad. Ska bli riktigt roligt, känns som om tiden aldrig tar slut! Räknar dagar, timmar och minuter hela tiden. Samtidigt som det är himla roligt att fixa och få gjort saker!

Tack så mycket fina du
Kram
Pamela

2013-03-01 @ 00:26:20
URL: http://Carolyns.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0