Fortsätt pricka av

Idag har varit en hel dag i Göteborg. Börjar känna mig duktig på att köra i staden bland spårvagnar och övergångställen......... Haha näää men man börjar känna igen sig.
Jag och älsklingen satt och diskuterade med både kocken/arrangören på stället lite granna och sedan blev det lite shopping! Jag kan säga såhär. Ni som är bjudna kära släkt och vänner. Bättre plats mellan kyrkan och festlokalen får man leta efter! Det ligger på ett avstånd på 200 meter! Alltså så behöver ni inte flytta på parkeringen efter vigseln!!!!!!

Bra va.??



Kommentarer
Lillfaster

Det låter fantastiskt bra ❤!!!

Svar: Awww lillfaster❤ saknar dig sååååå mycket!!!
Pamela

2013-02-20 @ 23:16:27
Joey

Ursäkta men tror du jag går 200m i högklackat?

Svar: Joey. Det är en liten park emellan. jag tror säkert det finns en bänk där som du kan låna. :P
Pamela

2013-02-21 @ 10:32:22
URL: http://boutros.blogg.se
Amanda

Hahaha Joey jag dööööör x)

Svar: haha :)
Pamela

2013-02-23 @ 10:39:32
Anis

Kanon!!
Var finns det parkeringsplatser, utanför kyrkan eller fest lokalen??

Lilla Joey kan ju alltid låtsas att hon är på "dansgolvet", då kommer det att funka... Ju! ;)

Svar: Det ligger ju mitt i centrum kan man säga så parkeringar är svåra över lag att få TYP ÖVERALLT haha men lättast är vid Festlokalen!!

Lilla joey...hihihi
Pamela

2013-02-23 @ 19:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0