Weddingcake

Godkväll. Har inte blivit mycket bloggande det senaste, har inte vetat vad jag skulle dela med mig.

Nu däremot har jag något berätta. Igår var jag och älsklingen nämligen i Göteborg IGEN för att provsmaka tårta och sådant som hör till att beställa en Bröllopstårta. Ännu en stor sak att pricka av!!! Det är så skönt att få gjort dessa saker!!!! <3
Är mentalt helt slut på detta, skönt ska det bli nu när det är några veckor kvar till bröllopet. YAAAAAY!! Sen blir jag bohuslänning, eller ja... Har fått höra att det tar fem år innan man blir det haha.

Var hos mina kära farföräldrar ikväll efter jobbet. Från 18 till nu. Faster från Uddevalla är här på besök och jag njuter av att prata med min blivande "granne" <3



Kommentarer
Lillfaster

Jag längtar sååååå efter Dig!!!

Svar: Yaaaaayyy jag längtar ännu mer !!! <3
Pamela

2013-04-05 @ 20:29:03
Anis

5 år?
Gäller inte samma regler som Laholmare?.... 3dje generationen??

Svar: äsch...vi har inga sådana regler... Sålänge du inte smutsar ner och sköter dig så går saker och ting mycket fortare!!!! ;))
Pamela

2013-04-06 @ 21:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0