Hatar att vara sjuk

Godmorgon..Hoppas allt är bra och mycket bättre med er än vad det är med mig, jag är väldigt sjuk..har inte jobbat på tre dagar nu.
Gick till läkaren i veckan då jag hade riktigt ont i halsen,läkaren sa då det låter som ett virus,men så tittade hon med lampa i halsen och konstaterade att det var halsfluss !! Fick penicillin utskrivet. Två dagar senare ringer jag tillbaka till läkaren för det blev inte bättre,TVÄRTOM..Tog ett blodprov och fått besked av läkaren att det är körtelfeber jag har ;(
Vilket innebär att mjälte och lever är svullna och halsflussen gör så ont och smärtan går upp till öronen.Detta kommer vara i någon månad sägs det!!

DET ÄR SÅ SYND OM MOOOIII



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0