1 Maj

Godmorgon alla bakfulla och nyktra...=)
Som rubirken lyder så är det galna 1 maj idag....känns som om jag fyllde år igår liksom haha..
Igår firade vi min lillasyster lite extra med en utekväll på stan med vänner och kusiner!!
Jag kör ju då alltid när det gäller sådana saker,men jag tror det e jag som har mest kul också..haha
Igår träffade jag min kollega och hennes pojkvän med deras vänner på samma ställe vi var på..
Och jag kan ju bara säga att jag inte haft så kul en utekväll på evigheter!!!!
Jag blev hes med tanke på hur mycket jag skrattade hahaha...Det MÅSTE definitivt göras om;)
Idag är det jättefint väder ute...Borde egentligen gå ut och njuta..
Men med lite grillmat på det och dagen blir PERFEKT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0