YEEEEY

IDAG KOMMER ÄLSKLING!!
Känns som om det vore första gången vi sågs haha:D Tiden bara går o går..
Glömde skriva igår att om exakt en vecka(Fredag) flyger jag till TYSKLAND...ALLT ska bli riktigt riktigt kul,FÖRUTOM
att jag flyger själv...kan inte sluta tänka på det...
Ska ta dem där tabletterna jag skrivit om innan OCH köpa speciella armband man har när man lätt blir åksjuk som går att köpa på APOTEK..
Min ena söta syster köpte sådana när vi bara skulle flyga till STOCKHOLM hon & jag...haha hon är sneppet värre än mig men det gick sååå bra för henne...
Samma sak när det gäller bil..jag kör hellre an att sittta där bak bara för yrsel..=)
Så ser min bil ut:Mercedes CLC 180 Kompressor=)
Har inte gått en dag som jag ångrat detta ÅK<3


Kommentarer
Christel

Ååååhh vill ha din bil pam :(

Har alltid velat ha en svart bil man alla ba näää den kommer bli så smuttsig så lätt. Jag ba nä jag ska fan ha en svart!! Lätt snyggast!!

2012-04-01 @ 16:44:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0