Wake up happy..NOT

Trött idag igen...som vanligt,tidiga morgonar och jag funkar inte riktigt... Ser ut att bli en fin dag igen,synd att man spenderar halva på jobbet..men när jag väl är klar så kommer jag som säkert alla andra vara ute OM det inte är kallt haha..Blev fullständigt lat när jag sålde min favorit till hund..man va ute varje dag med honom i varje väder,samtidigt var det väldigt skönt för då får man själv motion...men så fort han lämnade huset..NADA..iaf..jag hoppas min fina vovve har det bra..irriterande när nya ägarn inte svarar=( Idag kanske älsklingen kommer hit och myser med mig ..Det jobbiga är när han eller jag ska åka ifrån varann..DET TAR EN EVIGHET känns det som innan man får se varann igen,med tanke på vårt lilla avstånd..men varje gång känns som första dan vi såg varann..<3Älskar dig Näääää om man nu inte ska ta o dicka upp sitt morgon-kaffe och klä på sig?börjar om en halvtimme... Måste sno på nu!! Ha en underbar daaaaaag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0