Tattoo:)

Har länge velat skaffa mig tatuering..Bokade även en tid för det för några år sedan,och fick se ritningen o allt var klart.....TILLS jag avbokade dagen innan min tid haha...Jag fegade ur,och var inte riktigt säker...Så jag gick o piercade mig hos en okunnig (tydligen) kvinna med NOLL erfarenhet..jag o mina två kusiner gjorde det samtidigt och ALLA tre fick ta bort den...Fyyy vad sur jag va på henne...!och envis som jag var tog jag inte bort den direkt...så det blev ett litet ärr!!!!TVINGADE sedan min kusin att framför mig ta bort den annars skulle hennes bli lika ful som min var då...hahaha. Skulle jag tatuera mig så blir det denna vackra text:Inomine patris et fillit et spiritus sancti-I faderns och sonens och den heliga andens namn på latin...SÅ VACKERT
Visste inte hur jag ville ha den eller vart...tänkt ha den som Angelina jolie eller megan fox på högra skulderbladet....men allt har sin mening...det kanske var meningen att låta bli för att jag kanske skulle ångra mig efter en tid...men men...Nu ska jag snart lägga mig..!Godnatt mina finisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0