Slutat jobba,börjat dricka

KAFFE hahaha..man blir chockad om jag dricker sprit då JAG oftast kör..är heller inte typen som lääääängtar till att det ska bli helg för att dricka,tycker varken det är kul eller gott,visst det händer men SÄLLAN... Neee dååå . Precis slutat jobba och Nu sitter jag och mamma med farmor&farfar och dricker kaffesump igen haha.. Jag brukar vara med dem varannan kväll om inte varje kväll..älskar att sitta med dem o höra deras historier:-) Snart ska jag hem och hemma väntar syster och kusin...ska bli riktigt kul faktiskt!! Och förhoppningsvis så hjälper hon mig med min fula design här haha ...får säga till henne:Om inte du hjälper mig så kör jag dig inte till Ikea!!!!! Det lär hjälpa haha Ha en trevlig kvällllllll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0