Matförgiftad??

I lördags åt vi på Plaka i halmstad...Det var jag och älskling,mina föräldrar och lillasyster samt min bror o hans fru...Jag beställde lamm racks tror jag det stavas och en Gino till efterätt!!Sååå gott..alla beställde mat,åt o senare körde vi hem till oss..Spelade Uno och hade jättekul ihop men redan den natten sa älskling att han hade ont i magen...Hela söndagen hade jag ont i hjärtat för han hade så ont ännu..Kl 14.00 lovade jag farmor&farfar att jag och Elie skulle hälsa på...men vi kom inte dit förrän halv tre!!!pga att han mådde så dåligt..efter att vi hälsat på bestämde vi oss att han skulle åka hem o vila...tror han blev matförgiftad,men min bror åt samma sak,och han mår bra???? 
Idag vakna jag vid halv tolv..Ångest!
Så vilken ordning ska jag börja..städa o sen laga mat?eller tvärtom..hahaha
Hoppas ni får en fin dag i detta vårväder!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0