Kväll!!!

Heeeeej på er...har inte hunnit blogga än sen i fredags faktiskt...haft kusinen här (som inte fixat mina fula bloggdesign)men ska göra det på egen hand tänkte hon i lugn o ro...jobbade i helgen sen körde jag ner till underbara Helsingborg dock bara till väla&Ikea och handlade lite...blev rätt besviken måste jag skriva...Hittade inget fint alls!så jag får göra ett nytt försök på onsdag!!!
Igår hade vi kurs på salongen...riktigt intressant faktiskt..nya färg-tekniker och klipp-tekniker...väldigt kul...vet ej hur man laddar upp foton från mobilen men snart blir det nog lättare...jobbat idag o nu ska jag snart kolla film tänkte jag...hoppas allt är bra med er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0