Deutschland!!

Lördagskvällen har lagt sig över dimman här nere..Så kallt och mulet o tråkigt när detta sker!!!
Har faktiskt bokat en mindre resa faktiskt..Nämligen Tyskland..Yeeey haha ÄNTLIGEN ska jag träffa min kusin som bor låååångt ner i tyskland efter många om och men...MEN nu sker det haha...
Ska vara där över påsken i tio dagar...första gången jag ska flyga själv och jag e såååå fruktansvärt nervös..Ni anar inte...... :S
Avskyr att flyga...brukar ta TVÅ åksjuke-tabletter när man egentligen bör ta en halv till en tablett haha..
JAG SOMNAR JUUU...det e huvudsaken..brukar lägga fram det lilla matbordet och sova på det me huvudet på armarna..
Men nu när jag reser själv vet jag inte om jag vågar sitta bredvid andra o sova...Jobbigt...men jag lovade kusinen att komma,o hon tog ledigt så nu kan jag inte backa..
I Januari månad så förlovade hon sig och BAD mig (Frågade inte) stå som hennes tärna..Gissa hur lycklig jag bleeeeeeev!!!Aldrig stått tärnaa i mitt liv och vill så gärna=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0