Hälso-coach

Idag berättade jag om att jag skulle träffa en halso-coach....för att se vad jag behöver för näring och proteiner för bl.a  min vikt,längd...det var väldigt intressant då jag kom in så hällde hon upp te till mig av Herbal life...Ett pulver man blandar med varmvatten med smak av hallon tog jag...Jättegott!!Första gången jag dricker te utan socker!!sen fick man kliva på vågen och den gav många resultat som hon fyllde i...väldigt väldigt intressant var det...
Fick fylla i en enkät om mig själv och vad jag äter ungefär dagligen....kom upp till 44 i protein..men om jag bytte ut lite grejer som tex.en shake som bestod av två skopor vaniljpulver av Herbal life,2dl mjölk(helst sojamjölk),2dl proviva fruktdryck (jordgubb eller hallon med granatäpple) och frysta bär...enklare blir det inte!!!!och faktiskt ganska gott...detta ska ge mig mer energi och mer protein i kroppen..och att byta ut mellanmålet på eftermiddagen till en halv bars(nedan) med ett stort glas vatten...då kommer jag upp i 66 i protein...Vi får la SE!!
<-----Bars med ett glas vatten


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0