Gottttttt=)

Godmorgon!!
Igår jobbade jag hela dagen och tog en fika hos Pernilla på kvällen..måste ju äta semla någon gång,och den satt som smäck..jag ber dem göra en specialare till mig på konditoriet,att inte ha mandelmassa,utan vaniljsås istället...Förstår ni hur gott det är???mmmmmmm jag svalde hela haha...
<-------Han gillar inte bara ekollon...HAHA
Idag åt jag till frukost Man2oshe med paprika och tomat i och chai till...en favorit till frukost vill jag lova...I Libanon brukade jag alltid vilja vara inne på Wooden Bakery på morgonen just för man2oshe..
Nu måste jag skynda mig ..ha en bra dag!!


Kommentarer
hania

gott!!älskar manakish e så gott



var e är alla bilder??mer bilder tack;-)



förrssten bor elis familj i gbg var? nästa gång du e här måste du komma förbi



miss u

2012-03-02 @ 17:35:55
Anonym

Hahaha..jaaa bästa frukosten haha..jaa det gör dem,jag hör av mig när jag åker dit igen..hoppas allt är bra

2012-03-02 @ 18:46:17
URL: http://uniqueee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0