Fredagsmys

Godmorgon!!
Vet inte ifall ni kollar på det nya programmet "Once upon a time"??iafl.det går varje tisdag kväll men började sändas typ i januari eller februari..men igår tyckte jag dem sa att det va sista avsnittet för säsongen!Redan??????
Någon som kollade??
Idag ska jag jobba full time..Snart helg juu....så underbart det ska bli att få SOVA UT haha..
Det finns verkligen inget värre än att gå upp tidigt...!
Så typiskt är det när man kvällen innan ba.."mm imorn går jag upp tidigt så kommer jag till jobbet i tid"!!men men
Man kan inte få allt man önskar juu...
Älskling kanske kommer..får se..saknar honom något så oerhört mycket..
Det där distansförhållandet e så grymt...haha men jag hoppas det blir ändringar snart!!!!!!
Nu måste jag skynda miiig..
Ha det braaa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0