Freaking friday!!!

Äntligen!!
Jag som kände för fredag igår känner stor ångest idag!haha
Känns som om denna dag aldrig kommer ta slut!!
Trots att jag har två behandlingar under dagen så...hehe får se hur pigg man är!!
Iafl..MIN KÄRLEK kommer till mig imorn..kan inte fatta att det imorgon har gått en månad sen vi träffades sist=(
Förstår ni??????jag håller på att gå under haha...men nu är det bara att le så hoppas jag får dagen att gåå!!
Får se vad vi hittar på..är bjudna till så många men vi har själva inte setts på länge..antar att vi ska fokusera på OSS på lördag i alla fall.<3
.


Kommentarer
Lexi

Inte? Tycker alla gör såna numera, haha. Får skicka till dig =P



Hmm det måste ha varit Maja som kommit till er då =) Härlig kvinna! Kommer sakna dem som henne, haha.

2012-03-30 @ 11:34:26
URL: http://alexxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0