En Shopaholic´s bekännelser.....

Så ont jag har i benen nu efter att ha gått runt i typ 4 timmar!
Och så mkt påsk-pynt det har kommit!!Älskar högtider med all pynt=)
Hittade lite kläder idag men mest inne på MANGO...
Älskar deras klädstil..påminner mig så mkt om ZARA..Står typ överallt att ZARA öppnat där,men vi såg inte det..såå synd=( men men..
Så mycket färg man ska ha på sig till våren...man e ju inte van nu när vi haft en mulen och kall vinter...
Typ neon färger...och genomskinligt är väääldigt inne...
Hittade faktiskt en genomskinlig blus från BikBok utan ärmar och jätteljus violett ton..Hittar ingen bild på nätet för å visa tyvärr...
Nu ska jag njuta av vårvädret och sen åka till farmor&farfar på lite fika..<3


Kommentarer
Lexi

Pam jag tror HM överlever pga oss!! Nää men dem har finast bebis kläder än så länge tycker jag =)

2012-03-26 @ 11:39:22
URL: http://alexxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0