Bedtime ZzzZz

Så underbart väder vi haft de senaste två dagarna!!Så varmt o skönt..
Ärligt talat mår man så bra hela tiden och stress-fri=) Jobbade idag..På lunchen gick jag till floristerna och köpte lite blommor,andades såå himla bra..trivs inte i kallt & ruskigt väder USCH!!
Blev bjuden på middag på kvällen hos min bror och hans fru..kollade på Top model sverige också,blev lite chockad att 17-åriga Rebecka åkte ut..trots att hon fått flera varningar så blir hon himla bra på foton,men har ett baby-face..
Tydligen ett DISLIKE from the JUDGES..aja nästa vecka är det final mellan ALICE o KLARA..Lycka till till båda=)
Rebecka 3:a i Top model sverige
Jenny(min favorit)vet inte vilken plats hon kom på,men hon gav upp också=(synd hon hade kommit långt;)

Nu är det lägg dags=) bästa delen på hela dagen..
SÅÅ skönt med nya lakan jag nyss bytte hihi...Sov så skööönt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0