Bakar kakor!!

Vaknade så många ggr imorse..till slut gick jag upp vid halv tio...så tråkigt..kan inte sova för att jag är så täppt i näsan och hostig...aja det går snart öveeeer..i hope=)
Har varit och handlat på WILLYS för att baka libanesiska påsk-kakor..Gjort dem en gång innan och dem blev så himla goda..den som inte åt av dem,började äta haha...!!
Så jag gör ett till försök så jag verkligen kan det..Älsklingen älskar dessa kakor så jag måste öva nu så att jag kan baka dem till honom sen!!!
Nu står dem och jäser ...ca en timme ska det ta..sen rullar man ihop dem i kringlor och in i ugnen..blir typ 3 eller 4 plåtar...
Berättar sen hur det gick!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0