Arab idol

Jag kollar inte på arab idol egentligen men idag var en av Libanons största stjärna med i juryn och sjöng även hon också....Nämligen vår Najwa karam!
Hon har blivit så vacker..När jag var i sthlm tror det va 2008 så var hon i globen med bl.a Fares Karam.Simone asmar,Haifa wehbe och många fler...Det var sååå kul att gå på!!!!skulle lätt kunna göra det igen..men bäst av allt var dagen efter konserten så planerade vi för NK...
Vem tror ni inte jag möter i en klädbutk om inte självaste Najwa karam!!!!!!!!!
Jag tror att jag höll på att svimma haha...hon kramade och pussade mig och ställde upp på kort!!Men gud va kort hon va...synd att jag ej har kvar foton på min mobil..kanske i ett annat SIM kort....
.
Najwa Karam
JAG BOKSTAVLIGEN DÖR FÖR DENNA UNDERBART VACKRA VITA KLÄNNING!
Najwa Då & Nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0