Älskar att laga mat!

När man väl får inspiraton om vad man ska laga haha...=)
Idag fick det bli libanesiskt..Lobje bi zeet..alltså Haricot verts med tomatpure och annat gott i...äts med libabröd
Ibland är det gott att doppa en lökbit i salt och tugga ihop med det..mmmmm goott!!Andra gången jag lagar detta,första gången med mamiii och nu själv..tycker det e kul att få göra det själv annars är hon där o petar...MEN,är hon inte med så blir det några samtal iaf...
Samtidigt städar jag tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg..blir fika med farmor o farfar sen i guess!!!


Kommentarer
Lexi

Det är sååå gott! =)

2012-03-07 @ 14:37:32
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Anonym

jag veeeet...!amanda åt innan (ovanligt) o jag ba,,ee det gott hon ba aaaa...behövs det mer salt??hon ba näää..ALLTSÅ betyder det att jag lyckades haha...hon gillar inte vår mat!! något fel e det ju på henne!!

2012-03-07 @ 15:44:34
URL: http://uniqueee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0