HJÄLP

Åhhh..vad mycket man ska tänka på att göra inför ett bröllop speciellt sitt EGNA...OMG...
Jag vet inte vart jag ska böööörja....Från tema till lokal till allt möjligt...!Jag har så mycket att tänka på just nu..får även hjälp av mina fina systrar som ger tips och råd..(Älskar er!)
I november åker vi till Stockholm i några dagar bland annat att kolla på konsert med Jennifer Lopéz och lite turer på söder för lite klänningar!Tips på affärer kanske?

Försöker hitta Bröllopskataloger men hittar inte någonstans heller...Man kan säkert få lite mer hum på det man kollar igenom lite tidningar...
Jag vill ha klart mycket i god tid..så om ni har tips så skriv jättegärna!
 
Bilden e tagen från April..mina systrar och jag till höger ;)


Kommentarer
Anis

Har du varit här och kikat?

http://www.alltombrollop.com/

Svar: kikar överallt...men du..stort tack att du tipsar mig..du ska få en stor kram ikväll!!
Pamela

2012-07-27 @ 09:29:48
Anis

Jag hittade en länk till!! =)

http://www.deluxe.se/vigsel_information.html?gclid=CJ3g4e-rubECFSEjcgodmDkA0A

Svar: ARNOvad hade jag gjort utan dig??
Pamela

2012-07-27 @ 09:36:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0