Fest hos syster

Godmorgooooooon ;)

Jag har fått sova ut idag och så underbart det är eller..?Haha.. Igår hade syster bjudit hem några av hennes mans kusiner samt jag,killen och syster på grillkväll..Efter någon timme kom min söta kusin också..Myyyysigt var det med massa mat och lekar men jag var så trööött under hela besöket haha..hade vaknat tidigt varenda dag innan dess och varit uppe ganska sent..

 

Anyway..Idag är det tänkt att jag och min älskling planera BRÖLLOPSDAG!!Så kul det ska bliiiiiiiii så man kan börja boka mycket i god tid..Spännnde eller vad?

 

 



Kommentarer
Joanna

Det var så myspysigt! Tack för allt! Bästa var så såklart nattkäket på trappan ;)

Svar: tack själv för sällskapet ;)haha eller hur..stackars mitt lilla hjärta han va så sugen på den ju..
Pamela

2012-07-16 @ 11:04:26
URL: http://boutros.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0