Åh..vad jag längtar

Kära vänner....
Jag och min älskling har nu kollat på lägenheter i Uddevalla området..och kommit fram till att Stenungsund är ett stort intresse för oss ;)
Jag längtar så jag nästan spricker..!För tillfället tillverkar dem de nya lägenheterna med antingen stor terass eller inglasad balkong som ska vara färdiga 2013 (lagom till bröllopet) och ligger vid havet med massvis av båtar och härliga promenader dag som kväll...Lägger upp bilder på dem hur det kommer se ut senare..SÅ FINA..

Nu måste jag lägga mig..Fredag imorgon hela dagen sedan kommer mitt hjärta...Goodnight Angels


Kommentarer
Anonym

Riktigt fint där i stenungsund ;)

2012-07-13 @ 23:38:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0