Thaiiii mat med syrran och kusin:)

Lugna er...det va inte så gott som det låter:( Tänkte testa maten på en ny thai restaurang...började tröttna på den i stan så vrf inte testa några nyare kockar...DEM VA JU INTE KVICKA VILL JAG TALA OM....slutade jobba vid sju...stack sedan hem,packade lite & drog iväg för att beställa från den nya thai restaurangen......kmr fram och det är ganska mkt folk så vi tänkte nja det kanske tar lite tid...vi beställer och tjejen i kassan sa att det skulle dröja en halvtimme...så vi stack o köpte godis (hungriga som vi va) och tankade bilen...kommer tillbaka för att hämta vår efterlängtade mat,och går in själv..står i kö i 20 min...sen är det min tur..vad säger inte TJEJEN i kassan..."vi har inte börjat med er mat än" o jag såg rött..så jag frågade men har dem ens börjat med maten???hon ba nää och arg som jag blev så sa jag till henne att jag inte ville ha maten längre....stackarn haha hon blev så generad att hon sprang till sin bror hahaha! Körde ner till den andra ...sagt och gjort fick mat efter 10 min..beställde Biff m,wokade grönsaker och NUDLAR till...kommer hem och inser att jag inte har någon BIFF..utan gammal kyckling..inte nog me det fick inte nudlar!!!inte ens ris?!?!?!? vad e det här...det va nog inte menat att jag skulle äta thai mat idag men men...shit detta blev långt hahahaha
Imorgon kommer min älskling till mig...min kusin har fyllt 18 i veckan och ska ha sin födelsedagsfest imon kväll!!
Ha en trevlig helg!!!


Kommentarer
cosette

Din stackare...jag lider med dig!!! Kom hit så får du ordentlig mat i U-A restaurangerna ;) haha

2012-02-03 @ 23:07:44
Arno

Där ser du... Ändra inte på något som är beprövat och funkar... Det blir aldrig bra! ;)

2012-02-04 @ 09:39:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0