Sportlov!!!

Måndag idag igen..tiden passerar fort och på jobbet strömmade det in massvis med barn...undrade varför ett tag tills jag började fråga en 10 åring vrf han klippte sig så tidigt på morgonen,studiedag??han ba näää SPORTLOV...jag tänkte OMG denna veckan kommer vi klippa barn,barn,barn o bara barn!!!men jag tycker det är kul=)
Jag säger bara till alla som får sportlov..:NJUT!!sen när man kommer in i arbetslivet,finns varken sportlov eller påsklov eller jul lov eller sommarlov...haha det hade varit skönt med det där sommarlovet igen!!!
Nu ska jag sova,upp tidigt o jobba! Sov gott!Jag föredrar solsemester=)


Kommentarer
Anis

Om man arbetar som lärare får man allt det där!

Livet är orättvist ibland. =)

2012-02-22 @ 07:44:14
Anonym

jag veeeeeeet så fruktansvärt orättvist..men dem har ju prov o sånt o rätta säkert så dem har nog inte lika ledigt som barn..jag måste ju trösta mig med något anis hahahhaha! hälsa min söta faster!

2012-02-22 @ 11:17:51
URL: http://uniqueee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0