Lördag & Söndag

Godkväll....Igår lördag jobbade jag till tre ungefär,fönade håret på mami och körde vidare till syster som väntade på att jag skulle sminka henne..Efteråt körde jag och plockade upp min finaste och underbaraste pojkvän från stationen(MKT KÖRANDE)Kommer hem då sitter två kunder hemma och väntar på att jag ska sminka dem också:Mami & Amanda...Vi skulle på min kusins förlovningsfest!!!Stort grattis till er mina kära!!
Det var en trevlig kväll med kusinerna och respektive,kom hem runt två kanske??kommer inte ihåg men somnade inte förrän halv 4 tror jag...Satt en stund med pojkvännen en stund innan vi la oss...
Idag körde jag och älskling till hans familj i Göteborg och mös lite med dem..kom hem för en stund sen...ganska trött nu,jobbar imon...Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!!


Kommentarer
Lexi

Hihi som våra ringar juuuu!

2012-02-27 @ 21:36:50
URL: http://alexxxi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0