Finaste systerdotter i världen

Godmorgon denna gråa onsdagen...Vakna väldigt tidigt idag med tanke på att jag inte visste vad eller vart jag skulle åka idag o handla...men så visste jag att min storasyster var ledig fram till 12 så jag ringde upp henne...Hon berättade att hon köpt en jättefin klänning till hennes 3 åriga flicka..o hennes dotter har verkligen HUR SÖTA KLÄDER som helst..iaf,bad henne skicka en bild på hur den såg ut...min respons till henne var ju bara KILL ME!!!!! SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT klänning hahaha,det rolga var att hon visste inte att märket på den var MeXX haha..
Ikväll åker jag till dem o har förhoppningsvis inte glömt att köpa med mig jordgubbar till henne o hennes bror:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0