Ellen Degeneres

Något jag absolut älskar att kolla på det är Ellen Degeneres show!!
Hon är så himla godhjärtad,rolig,lekfull,rolig & EXTREMT generös...man blir glad av att bara kolla på henne!
För ett tag sen blev jag så chockad,eller chockad vet jag inte om det är det rätta ordet men,,en man hade skickat in en hälsning till henne o hon läste högt för publiken:Kära Ellen.. Mitt namn är....(kmr ej ihåg)Jag har en flickvän jag älskar såååå himla mkt och som faktiskt sitter i din publik jusst nu..o då helt plötsligt kommer denna mannen ut från backstage!!!han vet exakt vart hans flickvän sitter,går raka vägen till henne o GÅR NER PÅ KNÄ!!!!!Han säger bl.a hur mkt han älskar henne efter så många år framför ALLA o frågar till slut med sina tårfyllda ögon:Vill du gigta dig med mig???=)  Vad säger hon??jo hon börjar lipa o säger sorry, i can´t..o jag ba WHAT THE ....e detta ett skämt eller vad??men så säger hon det igen o då säger Ellen :we´ll take a break...
Tyckte så synd om honom..men programmet handlar inte bara om sånt..det är minst en stjärna som gästar henne varje dag o dem hittar på olika lekar o massa annat..Älskar ELLEN DEGENERES
Hoppas jag en vacker dag får se henne live!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0