DET BLEV EN PRINSESSA!!!!!!!!!!!!

Ett stort grattis till sveriges kronprinsessa och hennes prins daniel som imorse klockan 04.26 blev föräldrar till en liten prinsessa som var 51cm lång och vägde 3 280 gram!Idag klockan 12 skjuts salut från kanonerna på skeppsholmen i stockholm och det ska även skjutas på flera andra håll i sverige
Kronprinsessan och prins daniel förlovade sig den 24/2-09...
Jag vaknade av att min mamma sa Khallafet????(har hon fött??)och jag trode det var min kära kusin som också väntar barn,också en flicka så jag gick upp o frågade HAR SANDRA FÖTT???o hon bara skrattade hahaha för att ...att väcka mig är stängt enligt min mamma och med det ordet hon sa fick mig att flyga upp ur sängen hahaha...SÅ ALEX...nu är det din tur!!!!!!!<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0