Underbart!!

Har inte blivit mycket bloggande då jag har varit upptagen med att fira julen med min familj. Presenterna jag fick var jättefina!

På juldagen kom min fina fästman. Och vi hade sååååå mysigt bara jag och han på annandagen, vi åkte till Halmstad för lite shopping till huset. Mest för att kolla runt på vad vi söker. Blev även lite inredning från en finfin butik BLOOMS. Älskar den butiken!!

Var även inne på mio för att leta efter ett fint barbord för att ha i köket för två personer. Där kan man typ käka frukost och mat lite snabbt!
Vårt matbord finns redan i huset och är rektangulärt och helt vit med svarta skinnstolar. Såå fiiiint <3


Kommentarer
Anis

Hur stort kök har ni egentligen?!
Ett matbord + ett Barbord! Får ni plats med det utan att det blir trångt så blir jag en aning avis! =)

Svar: Nej jag glömde skriva att jag har ett vardagsrum och ett matsalsrum som är öppet tillsammans. Och där har jag mitt matbord!! Haha annars hade du helt rätt i att fråga.Så AVIS behöver du inte bli ANIS
Pamela

2012-12-28 @ 08:44:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0