1 dag kvar !!!

Godmorgooooooon
Igår var vi och käkade på Harry's och maten var jättegod. Oplanerat blev det tre rätters. För min del blev det kantarelltoast till förrät, mördad ryggbiff till huvudrätt och äppelkaka till efterrätt.!

Idag hade jag kunnat sova längre men jag hade tänkt åka till Helsingborg och shoppa lite om man hittar något fint på mellandagsrean eller bara något fint att ha på sig imorgon. Det är inte bara nyår imorgon. Jag fyller nämligen år!!

Och vi kommer bli en hel del hemma hos oss och firar både nyår och min dag. Älsklingen och min blivande svärfar ska också komma, vilket jag lääääääängtar till!

Nu måste jag väcka lillasyster och kusin som sover djupt verkar det som!!
(Min äppelkaka som va supergod)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0