Lediga Söndag

Idag ska jag spendera dagen med att leta efter en fin Festlokal...Måste däremot skriva ner några lokaler vi kikat på och sedan åka och kolla så man kan få bättre bild i huvudet!
Jag kan inte hålla mig mer men jag ska inte säga för mycket..HAHA..Vi har äntligen kommit fram till ett Datum!!
Men ...När & Var är fortfarande hemliiiiiigt ;)
Att planera detta är väldigt kul när man väl hittar något..
Var också i fredags hos floristen och kollade på blommor som skulle gå ihop med färgerna vi vill ha som tema..Det var som en dröm...Det är alltid kul när man kan få bättre tankar med hjälp av proffesionella..
 
 
 


Kommentarer
din syster

Dags att berätta för din syster????? Puss!

2012-08-05 @ 15:11:11
din syster

Dags att berätta för din syster????? Puss!

2012-08-05 @ 15:11:12
Joanna

åååhhh jag vill också!!! va roligt kusin!!!!

Svar: haha ee jalla le2ilna shi 3aris tayyeb??!!!
Pamela

2012-08-06 @ 11:05:51
URL: http://boutros.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0