Trötta jaaag

Denna veckan tar aldrig slut känns det som...
Hör runtom mig hela tiden"Guuud vad tiden går fort"......Varför går den inte fortare på jobbet???
Anyway...Vaknade innan halv åtta och hoppade in i duschen och nu jag sitter fortfarande i min sköna badrock haha...
Måste strax upp och käka lite frukost och göra mig i ordning...
Idag har jag bland annatrud Make-Up...
Nervös??..."JA"
Jag brukar sminka inför bröllop och bal..men känner inte alls för det längre..innan ville jag satsa stenhårt på make-up artist,fast jag kommer inte komma långt med det i denna lilla stad...Såååå jag satsar på min karriär för tillfället som Frisör och får se sedan vad jag vill göra när jag flyttar=)
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0