SAS Airlines

Heejjjjjj...
Hann inte blogga alls igår,hade det riktigt stressigt hela dagen..jobbade hela dan, gjorde mina ärenden på lunchen,hann knappt äta sen jobba igen och sen körde jag iväg för att köpa present och lyckligtvis fann jag det jag sökte!
Snacka om sista minuten...:P Åkte även efter åtta tiden och gjorde vid naglarna IGEN..jag vet att det inte va längesen..men jag ville ha french manicure..Har haft naturliga så länge ...visar bil sen!!
Har nyss vaknat och ska hoppa in i duschen en snabbis,bli klar och stänga min resväska...
Nu är det bestämt att jag åker ensam,det var lite funderingar på om föräldrarna skulle med mig men det blev inte så...!
Nu måste jag skynda mig!!
Glad Påsk på er allihop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0